פרופ' חגי לוין: "הם רוצים להפוך רפואה לפוליטית"

    המהדורה המרכזית 4 Comment on פרופ' חגי לוין: "הם רוצים להפוך רפואה לפוליטית"

    יו"ר איגוד רופאי בריאות הציבור, פרופ' חגי לוין ב'מהדורה המרכזית': "ביטול עילת הסבירות תביא למינויים לא ראויים בניהול המערכת. השר יכול למנות אנשים בניגוד עניינים, וזה חמור ביותר. זה נבל ברשות התורה, שנבחרי ציבור לא יעשו דברים שאינם סבירים. יש כאן סכנה חמורה למינויים פוליטיים, לא צריך לעשות איפה ואיפה ולהפוך את הרפואה לפוליטית"

    פרופ' חגי לוין צילום: האוניברסיטה העברית
    13:30
    17.05.24
    קובי פינקלר No Comments on קצינים מספרים על קרבות ג'בליה: "הלחימה האלימה ביותר"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    פרופ' חגי לוין יו"ר איגוד רפואי בריאות הציבור לאבי מימרן ב'מהדורה המרכזית': "אני נמצא כעת בהסתדרות הרפואית, בדיון שלנו הוצגה חוות דעת משפטית, במסגרתה עלה כי ביטול עילת הסבירות יפגע אנושות במערכת בריאות הציבור. לכן החלטנו, כמעט כלל חברי הוועדה, להשבית את מערכת הרפואה".

    "ביטול עילת הסבירות תביא למינויים לא ראויים בניהול המערכת. השר יכול למנות אנשים בניגוד עניינים, וזה חמור ביותר. זה נבל ברשות התורה, שנבחרי ציבור לא יעשו דברים שאינם סבירים, רצו למנות עכשיו אדם שאינו כשיר לתפקיד הסטטיסטיקן הלאומי. אני עוסק המון מסטטיסטיקה, זהו תפקיד ממלכתי שדורש מקצועיות רבה. יש כאן סכנה חמורה למינויים פוליטיים, לא צריך לעשות איפה ואיפה ולהפוך את הרפואה לפוליטית".

    "תחשוב שיוחלט שהשתלות יהיו רק ליהודים. השבוע ראינו את ארנון סגל שאמר שלא יתרום לערבי. ללא סבירות זה היה יכול להיות, זה לא יהיה מחר אבל זה תהליך זוחל. תאר לך שכמו שפורום קהלת אמר שצריך לבטל את הוועדה ולקבוע מי יהיו רופאים מומחים".

    האזינו

     



    4 תגובות

    מיין תגובות
    1. 4

      רק למה זה תחת הכותרת "רפואה", זה פוליטיקה, ואנחנו כבר מכירים את הטענות שלהם

    2. 3

      וואו הוא מרגיז, ועוד יותר מרגיז שמישהו אחד נותן דוגמא על ג'ינג'ים וכולם מתחילים לדבר על אם יחוקקו חוק שצריך להרוג ג'ינג'ים. מישהו מזכיר שלילת רשיון לקוסמטיקאית פתאום כולם דואגים לשלום הקוסמטיקאיות. כששוללים למישהו רישיון זה בגלל סיבות מסויימות שלטובת הציבור צריך לשלול את רשיונו. ואם יעתור לבית המשפט יהיה עליו להוכיח שהסיבות לא נכונות ואם יוכיח יוחזר רשיונו [בדיוק כמו בנהיגה], ויש גם כללים לגבי מה עליו לעשות כדי שיוחזר רשיונו [בדיוק כמו עם מקומות שמסירים מהם את הכשרות], והכל נעשה בלי שום 'סבירות'.

      וגם לגבי הכליה, זוכרת בוודאות שהסבירו שיש אנשים שמבקשים שהתרומה תלך דווקא לילד או דווקא לאמא, וכן גם סיפרו על משפחה ערבית שרצו לתרום לבן משפחתם אך לא היתה התאמה, ואז תורם יהודי אמר, אני אתרום לו בתנאי שקרוב המשפחה יתרום ליהודי. וזה תואר בצורה יפה, מרגשת והגיונית.

      אחרי הראיון שלו אצל בצלאל ודוד על המכתזית, לא יודעת איך היה לו אומץ להתראיין פה שוב…

    3. 2

      לא לתרום לערבים וכדו’ זה תמיד טוב וסביר, רק הבעיה שכבר ממזמן עוד מאז השקורנה, הכל היה פוליטי. בוקר טוב שהתעוררת רק עכשיו…. הטוב שברופאים וכו’

    4. 1

      שמעתי מראש הארגון למען החולדות בג'נין והסביבה אבו עמר שביטול עילת הסבירות יגרום להחלטות פוליטיות באיזה פח זבל יוכלו להתארח ואת מי יוכלו לשלוח להפגין בקפלן נורא